Kako smo obilježili Black Friday?

15.12.2020.

Što je Black Friday?

Poznati dan rasprodaje, slijedi dan nakon Dana zahvalnosti, američkog nacionalnog praznika koji se obilježava zadnji četvrtak u studenome, a koji se sve češće produžuje na cijeli vikend ili mjesec rasprodaje. Trgovci uključujući Amazon, Walmart, Tesco, Nescaffe, Dell, Apple, Bose, Adidas, Nike i brojni drugi, godinama u ovom periodu lansiraju niz ponuda s velikim popustima, a traju do Cyber ​​ponedjeljka, pri čemu je zanimljivo istaknuti da Amazon ostvaruje više od polovice prodaje na američkom tržištu. 
 
Kako je nastao naziv Black Friday ili Crni petak? 
 
Sam naziv dolazi iz trgovina, koje su nekada kod bilježenja računovodstvenih podataka, dobit bilježile crnom bojom, a gubitke crvenom. Smatra se da su mnoge trgovine tijekom većeg dijela godine bile "u minusu", a "u plus su ušle" dan nakon Dana zahvalnosti, prodavši značajne količine robe na rasprodaji. No, policijski službenici u Philadelphiji su prvi povezali Crni Petak s razdobljem nakon Dana zahvalnosti 1950-ih godina. Zbog velikih gužvi u gradu, oni nisu mogli uzeti slobodan dan, jer su morali čuvati red i sigurnost na ulicama, pa su taj dan nazvali „crnim petkom".  
 
Povijest rasprodaja na Black Friday  
 
Robna kuća Macy's pokrenula je svoju poznatu paradu na Dan zahvalnosti u New Yorku 1924. godine, koja je potaknula kupovinu u gradu, dan nakon parade. Ovaj dan rasprodaje postao je popularan tijekom 1930-ih godina. Kroz povijest, Crni Petak je evoluirao od običnog dana nakon Dana zahvalnosti do dana poznatog po velikim popustima i početku sezone blagdanskih kupovina. Koncept Crnog Petka se proširio po cijelom svijetu, a tome je pridonijelo jačanje pozicije Amazona, kojeg su slijedile i ostale kompanije, pa se Crni Petak danas provodi u većem dijelu svijeta. U Meksiku koriste naziv "El Buen Fin", što znači „dobri kraj", u UAE koriste naziv „White Friday", a u Kini imaju vlastiti dan rasprodaje, koji su nazvali „Singles' Day", te se on provodi 11.11..  
 
black friday macy's
 
Black Friday u brojkama 
 
Osnovne činjenice o Crnom Petku za 2019. godinu:
  • Internetska prodaja iznosila je 7,4 milijarde dolara;
  • Prosječna ušteda na akcijama iznosila je 37%;
  • 2,9 milijardi dolara prodaje ostvareno je putem mobilnih telefona;
  • Milenijalci su bili najveći potrošači;
  • Na rasprodajama podjednako sudjeluju žene i muškarci;
  • Polovicu cjelokupne prodaje ostvario je Amazon, s udjelom od 54,9%;
  • 400 dolara je prosječna potrošnja potrošača na taj dan. 
 
Na All natural web shopu prvi puta smo obilježili Black Friday, a odlučili smo se na veliku rasprodaju do 70% popusta. Razlog tome je bila promjena koji smo uočili kod ponašanja potrošača i njihovih prioriteta, pri čemu smo uočili rast online prodaje svih naših prehrambenih proizvoda, a pogotovo dodataka prehrani za jačanje imuniteta. Zdravlje i kupovina kvalitetnih proizvoda visoko je na ljestvici prioriteta svih potrošača, a ovom fenomenalnom ponudom željeli smo nagraditi naše postojeće i približiti naše proizvode novim potrošačima. Stoga smo odlučili cijeli vikend, od 27.11. do 29.11.obilježiti popustima. Black Friday vikend prošao je iznad naših očekivanja, a trud i rad kroz cijelu godinu se itekako isplatio.
 
U A1 all natural web shopu popusti su iznosili od 50 do 70%. Samo neki od proizvoda na akciji bili su: RAWBITE energetske pločice, STRATH švicarski dodaci prehrani za jačanje imuniteta, BAKIN' MIX mješavine bez glutena za pripremu kruha ili slastica, DARBO marmelade, NOCCIOLATA namaz od lješnjaka….i puno drugih premium prirodnih i/ili ekoloških proizvoda.
 
Bio je ovo veoma uspješno odrađen Black Friday za A1 All natural tvrtku i željeli bismo se zahvaliti svima koji su omogućili da takav i bude. Veselimo se što je sve više potrošača svjesno važnosti unosa kvalitetnih namjernica u svoje tijelo i što povjerenje pružaju upravo nama.  
 
Vaš A1 All natural tim
 
 black friday all natural shop


 
Izvori:
https://www.thebalance.com/why-is-it-called-black-friday-3305712
https://spendmenot.com/blog/black-friday-sales-statistics/
https://www.telegraph.co.uk/black-friday/2020/11/27/black-friday-name-why-called-what-history-sales-2020-event/
https://www.businessinsider.com/best-black-friday-store-sales-2020-11 

Zašto odabrati ekološku hranu?

Zašto odabrati ekološku hranu?

Svakodnevno povećanje svijesti o važnosti zdravlja i okoliša doprinosi rastućoj popularnosti ekološke hrane. Ljudi su postali sve osviješteniji o važnosti kvalitete hrane koju konzumiraju i njenom utjecaju na njihovo zdravlje, ali i na okoliš u kojem žive. Stoga, sve veći broj ljudi sada biraju ekol
Ovog proljeća isprobajte Shinrin Yoku – šumsku kupku

Ovog proljeća isprobajte Shinrin Yoku – šumsku kupku

U današnjem svijetu koji obiluje stresom i brzim ritmom života, japanska praksa Shinrin-Yoku, poznata kao "šumska kupka", nudi osvježavajuću perspektivu. Ova praksa potiče ljude da se povežu s prirodom na dubokoj razini, koristeći sva svoja osjetila kako bi potpuno doživjeli okolinu. U ovom tekstu i
Lokalna superhrana – 5 najzdravijih namirnica s našeg područja

Lokalna superhrana – 5 najzdravijih namirnica s našeg područja

U današnjem svijetu, dok se fokus često stavlja na globalne trendove u prehrani, lako je zaboraviti bogatstvo zdravih i hranjivih namirnica koje rastu upravo u našem okruženju. Dok chia sjemenke i razne alge dominiraju naslovima kao superhrana, naše lokalne namirnice često ostaju nepravedno zanemare

Ta spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in funkcionalnosti. Izvedi več