Bakin' Mix: dobitnik Red Dot nagrade za dizajn

31.7.2020.

Bakin' Mix hrvatski je gluten free brand mješavine za kruh, peciva i kolače. Kako je kod proizvoda ovog tipa kvaliteta iznimno važna, potrudili smo se i postigli što smo željeli – vrhunsku razinu i mnoge različite proizvode po dobrim cijenama. Proizvod je razvijen u Hrvatskoj s domaćim nutricionistima i predstavnicima udruge za celijakiju. U našim proizvodima može svatko uživati, a posebno se preporučuje osobama oboljelim od celijakije, intolerantnim na gluten, alergičnim na pšenicu i osobama koje se hrane bezglutenski. Naša mješavina za pripremu kruha, peciva i kolača nije posebna samo po kvaliteti, već je i vrlo jednostavna u pripremi i treba jednako vremena kao i za pripremu konvencionalnih proizvoda sličnog tipa. 
 
Najbolji dizajn na svijetu
 
Malo je reći da smo ponosni što Bakin' Mix krasi i inovativan i moderan dizajn, čini se da je jedinstven, jer su ga prepoznali i drugi. Ove godine, Bakin' Mix osvojio je prestižnu nagradu Red Dot Award: Brands and Communication Design 2020 za najbolje rješenje dizajna ambalaže u prehrambenoj industriji. Nagradu dodjeljuje Red Dot GmbH & Co. KG. iz Essena, Njemačka, a dodjela je objavljena sredinom srpnja. 
6.992 rada bilo je prijavljeno u 17 kategorija i 36 grana gospodarstva, tako da je konkurencija bila ozbiljna i obimna. Nagrada se dodjeljuje od 1955. godine i smatra se jednom od važnijih međunarodnih priznanja za dizajn. Dizajn i kreativno ostvarenje radova iz cijelog svijeta ove je godine ocjenjivao žiri od 24 stručnjaka iz područja komunikacijskog dizajna - i Bakin’ Mix je pobijedio!
 
 
 
Kako je nastala ideja?  
 
Proces razvijanja branda i dizajna ambalaže trajao je šest mjeseci, puno smo istraživali, analizirali, dali si truda i – što je sigurno bilo važno za rezultat – radili s veseljem i zavoljeli ovaj proizvod. 
 
 
 
Radili smo temeljito i analizirali slične proizvoda u Hrvatskoj i mnogim drugim zemljama. Posao brandinga u ovom slučaju znači osmisliti ime, vizualni identitet serije proizvoda i dizajn ambalaže. U svemu tome bila je uključena ekipa ljudi iz poduzeća A1 All Natural i ja. Skoro svakodnevno smo razgovarali i razmjenjivali dopise i ideje i na taj je način svatko doprinio svojim znanjem i iskustvom, a meni je osobno bilo bitno što su bili unaprijed jasno postavljeni ciljevi branda" - Veronika Uravić Čolak, dizajnerica
 
 
Oblik ambalaže Bakin' mix unaprijed je određen, što je slučaj i kod drugih sličnih proizvoda, no nama je ipak ostavio dovoljno prostora za kreativnost. Naše rješenje već na ambalaži da naslutiti da se unutra nalazi prašak, a praškasto strukturirana slika prikazuje zaštitno lice branda – sijede bake s punđom. Dizajn ambalaže time naglašava osnovnu vrijednost branda, a to je povezivanje tradicije sa suvremenim prehrambenim potrebama i to ne samo kroz ime, već i kroz cjelokupno rješenje. Baka i sam proizvod podsjeća nas na toplinu i neponovljive okuse i mirise bakine kuhinje.  Nakon dugog planiranja i puno mukotrpnog rada razvili smo Bakin' mix dizajn. A to je pakiranje petrolej plave boje, s likom bake u sredini. Svako pakiranje krasi srce određene boje u kojem se nalaze imena branda i naziv proizvoda. Jedinstveni spoj modernog i tradicionalnog dizajna osvojio je mnoge, pa tako i stručni žiri Red Dot.


Ovo je velik poticaj i vjetar u leđa za naš prvi brand, koji će zasigurno pomoći u uspješnom predstavljanju ovog proizvoda na domaćem i međunarodnom tržištu. Ovime smo dokazali koliko nam je bitna cjelovita kvaliteta proizvoda, koji svojim uspjehom i rješenjem potvrđuje da smo na pravom putu: temeljit i pažljiv pristup, dobar tim, odličan dizajner (Veronika je bila pravi odabir), kvalitetan proizvod i dizajn u skladu s postojećim trendovima. Uglavnom su reakcije na naš proizvod od prvog dana bile vrlo pozitivne, ali moram priznati da je nagrada i za mene bila iznenađenje jer je konkurencija bila ozbiljna i velika – Staša Brozina, direktorica
 
 
Na kraju, želimo zahvaliti svima koji su bili i onima koji i dalje jesu uključeni u naš projekt. Ovo je tek početak našeg Bakin’ Mix puta i ideje koja je davno nastala. Dopustite da vas ohrabrimo – ako imate konstruktivan prijedlog ili domaći proizvod kojeg bismo mogli uključiti u našu liniju - pišite nam!

Eko-prijateljski DIY projekti za dom: Kako napraviti vlastitu kozmetiku

Eko-prijateljski DIY projekti za dom: Kako napraviti vlastitu kozmetiku

U današnjem svijetu gdje su sastojci često teški za izgovoriti, a kemijski dodaci neizbježni, sve se više okrećemo prirodnim rješenjima za njegu kože. Izrada vlastite kozmetike postaje sve češća i zagovaranija opcija, ponajviše zato jer nam omogućuje kontrolu nad onim što stavljamo na našu kožu. U o
Zašto odabrati ekološku hranu?

Zašto odabrati ekološku hranu?

Svakodnevno povećanje svijesti o važnosti zdravlja i okoliša doprinosi rastućoj popularnosti ekološke hrane. Ljudi su postali sve osviješteniji o važnosti kvalitete hrane koju konzumiraju i njenom utjecaju na njihovo zdravlje, ali i na okoliš u kojem žive. Stoga, sve veći broj ljudi sada biraju ekol
Ovog proljeća isprobajte Shinrin Yoku – šumsku kupku

Ovog proljeća isprobajte Shinrin Yoku – šumsku kupku

U današnjem svijetu koji obiluje stresom i brzim ritmom života, japanska praksa Shinrin-Yoku, poznata kao "šumska kupka", nudi osvježavajuću perspektivu. Ova praksa potiče ljude da se povežu s prirodom na dubokoj razini, koristeći sva svoja osjetila kako bi potpuno doživjeli okolinu. U ovom tekstu i

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više